دسته بندی نشده

داستان تابلو آواز فرشتگان یا مریم مقدس

b6

تابلو آواز فرشتگان یا مریم مقدس اثر ویلیام ادولف بوگرو ( William-Adolphe Bouguereau ) میباشد

وی از نقاشان فرانسه بود که در سال 1825 به دنیا آمده و در سال 1905 چشم از این دنیا میبندد. نقاشی های وی در سبک رئال یا واقع گرایانه بوده و بیشترین تمرکز این هنرمند بر دختران و زنان بوده است. وی یکی از نقاشان محبوب در ایالات متحده امریکا و فرانسه به شمار می آمده که آثار وی به قیمتهای قابل توجهی به فروش میرسید.

این ،نقاش یکی از برترین هنرمندان جهان در عصر خود به شمار میآمد در سال 1900 هنرمندان هم عصرش وی را یکی از جاودانههای قرن نوزدهم نامیدند کارهای وی مشتاقانه در سراسر دنیا به ویژه توسط آمریکایی ها به بالاترین قیمت به فروش می رسید. یکی از از آثار ویلیام آدولف بوگرو نقاشی مریم مقدس یا آواز فرشتگان می باشد که در سال 1881 به تصویر کشیده شد.

همانگونه که از نام این اثر پیداست این طرح در باره فلسفه به دنیا آمدن مریم مقدس می باشد. وی بطور متبحرانه ای تولد حضرت مریم را به تصویر کشید و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و تبدیل به اثری ماندگار گردد.

این تصویر معروف توسط هنرمندان تبریزی به صورت فرش دستباف به شکل هنرمندانه ای بافته شده است به گونه ای که تشخیص تفاوت تابلو فرش از نقاشی در صورت عدم شناخت لازم به سادگی میسر نمی .باشد این اثر توسط تولید کننده معروف تبریز به صورت رجشمار 60 و بر روی ابریشم بافته شده است.
ابعاد تابلو 84×120 سانتی متر
ابعاد تابلو به همراه قاب 110×145 سانتی متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *